مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:472022-01-25سياسي

بانوان در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی ایده ارائه کنند


از بانوان شاغل در استانداری انتظار می رود که در قالب گروه ها و هیات های اندیشه ورز در راستای تصمیم سازی و ایده پردازی برای تحقق سبک زندگی ایرانی اسلامی در جامعه حضور فعال داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در دیدار صمیمانه با بانوان شاغل در استانداری و شهرستان های تابعه که روز سه شنبه بمناسبت گرامیداشت روز زن برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، افزود: نقش موثر و کلیدی بانوان بویژه در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، در جریان مقابله با جنگ نرم، حمایت از مدافعان حرم و جریان ارزشمند گام دوم انقلاب کم نظیر است.

وی ادامه داد: حضور بانوان در عرصه های مختلف سازندگی کشور همواره گرهگشا بوده از این رو از بانوان بعنوان نیروهای متعهد، منظم، صبور، وظیفه شناس و دلسوز در جوامع مختلف کاری شاخته می شوند.

عبداللهی با اشاره به دیدگاه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری به جایگاه بانوان در جامعه، گفت: دولت مردمی سیزدهم نیز نگاه ویژه ای به حضور بانوان در خانواده و جامعه دارد و در مسؤولیت ها و پست های سازمانی و مدیریتی نیز این امر مورد توجه است بنابراین در استان نیز این نگاه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی ایده ارائه کنند

بانوان در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی ایده ارائه کنند