مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:422022-01-25سياسي

وزیر آموزش و پرورش: اداره مدارس خیرساز را به خود خیرین بسپاریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملارد، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در آیین افتتاح 8 پروژه آموزشی خیرساز شهرستان ملارد اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح پروژه ها توسط افرادی بودیم که به تاسی از ائمه اطهار و حضرت فاطمه(زهرا) قدم برداشته اند و 8 پروژه را به کودکان و آینده سازان کشور اهدا کردند.

وی افزود: خیرین مدرسه ساز امروز نمودی از برکات مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشته اند و امروز دولت سیزدهم در تداوم بیانیه گام دوم و سیاست های نظام، مردمی بودن و اداره توسط مردم را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به لزوم ایجاد ظرفیت بیشتر برای خیرین بیان کرد: این مشارکت در اداره امور صرفا به معنای احداث یک بنا نیست، بلکه به جهت اداره آن ها نیز است و چه اتفاقی می افتد که مدرسه خیری توسط خود آن ها مدیریت شود و زمینه را برای این موضوع باید فراهم کنیم.

نوری با اشاره به لزوم تکریم و احترام به خیرین مدرسه ساز گفت: فصل مشترک صحبت های خیرین محرومیت زدایی است و دقت کنیم که نباید خیرین را برنجانیم و خیرین که عرشی هستند نیازی به فرش ندارند اما ما بایستی نهایت تکریم را کرده و موانع را برداریم و خیرین مدرسه ساز موانع بر سر جویندگان علم را بر می دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: اداره مدارس خیرساز را به خود خیرین بسپاریم

وزیر آموزش و پرورش: اداره مدارس خیرساز را به خود خیرین بسپاریم