مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-25فرهنگي

پرونده اکسپو در «تجربه» باز شد


پنجمین شماره ی ماهنامه ی تجربه با پرونده ای مفصل درباره ی اکسپوی دبی و کیفیت حضور ایران در آن، به مدیر مسئولی کتایون بناساز و سردبیری «پژمان موسوی» منتشر شد.

- پنجمین شماره ی ماهنامه ی تجربه با پرونده ای مفصل درباره ی اکسپوی دبی و کیفیت حضور ایران در آن، به مدیر مسئولی کتایون بناساز و سردبیری پژمان موسوی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخش تجسمی این نشریه با موضوع اکسپوی دبی و کیفیت حضور ایران، با محمد پرویزی و علیرضا بهرامی گفت وگو شده است.

این مجله همچنین با جلدی از منوچهر انور (کارگردان، نویسنده، ویراستار، گوینده و مترجم) و گفت وگویی با گلاره عباسی درباره ی کتابِ تازه اش مرلین مونرو سر جردن منتشر شده است.

در بخش چهره ی ماه، محسن خیمه دوز در گفت وگویی بلند با منوچهر انور، به ابعاد مختلفِ زندگی و زمانه و وجوه مختلفِ هنری و فرهنگی او پرداخته است.

در بخش ادبیات به بهانه ی انتشار رمانِ 14، پرونده ای انتقادی درباره ی شمیم بهار و آثارِ تازه اش منتشر شده و علاوه بر یادداشت میلاد حسینی (دبیر این بخش)، علی مسعودی نیا و فرشته احمدی نیز درباره ی شمیم بهار نوشته اند.

گفت وگوی مریوان حلبچه ای با بختیار علی (نویسنده ی کرد) و گفت وگو با گلاره عباسی درباره ی کتابِ تازه اش مرلین مونرو سر جردن از دیگر بخش های صفحاتِ ادبیات این شماره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده اکسپو در «تجربه» باز شد

پرونده اکسپو در «تجربه» باز شد