مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-25سياسي

باید با تحریم و تحریف مبارزه کرد/ ضرورت ایجاد تحول در جامعه


رییس جمهور با اشاره به نقش اثرگذار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت:امروز مأموریت اصلی و محوری همه دستگاه های کشور ایجاد تحول و تلاش در جهت تبیین دستاوردها در راستای امیدآفرینی در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی روز سه شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر با گرامیداشت یاد امام بزرگوار و شهدای عالیقدر انقلاب اسلامی و با قدردانی از فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بویژه تلاش های مستمر آیت الله جنتی در این شورا، اظهار داشت: امروز لازم است با خلاقیت و ابتکار عمل، گام های بلندی در جهت بالندگی هر چه بیشتر این شورا برداشته شود و در این مسیر دوره 40 سال گذشته، تجربه ارزشمندی برای گام های آتی خواهد بود.

رییس جمهور ضرورت ایجاد تحول در همه دستگاه ها و نهادهای کشور از جمله شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را مورد تأکید قرار داد و گفت: امروز تحول در همه دستگاه ها یک نیاز ضروری است.

وی افزود: مأموریت اصلی و محوری همه دستگاه های کشور ایجاد تحول و تلاش در جهت تبیین دستاوردها در راستای نشاط و امیدآفرینی در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با تحریم و تحریف مبارزه کرد/ ضرورت ایجاد تحول در جامعه

باید با تحریم و تحریف مبارزه کرد/ ضرورت ایجاد تحول در جامعه