مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-25فرهنگي

روایت های واقعی یک زن قهرمان/سرخوردگی از قهرمانهای دست نیافتنی


فضه سادات حسینی در مراسم رونمایی کتاب «مادر ایران» گفت: با توجه به نگاه آرمانی به زندگی قهرمانان جنگ، خیلی ها نتوانستند آن زندگی آرمانی را برای خودشان بسازند و دچار سرخوردگی ها شدند.

- ، مراسم رونمایی کتاب مادر ایران با حضور عصمت احمدیان مادر شهیدان ابراهیم و اسماعیل فرجوانی و راوی کتاب، نورالهدی ماه پری، نویسنده کتاب، فضه سادات حسینی مدرس دانشگاه، سحر دانشور پژوهشگر مطالعات زنان و میثم رشیدی مهرآبادی، مجری کارشناس جلسه در کتابفروشی به نشر برگزار شد.

مادرانگی در انقلاب اسلامی نورالهدی ماه پری، نویسنده کتاب مادر ایران در بخش آغازین این برنامه، در سخنانی با اشاره به مستند ساخته شده درباره مادر شهیدان فرجوانی گفت: ارزش کار مستند بانو این بود که امثال من و بسیاری دیگر را با خانم احمدیان آشنا کرد.

وقتی این مستند را تماشا کردم احساسات مختلفی داشتم، هم حس حیرت، هم اندوه و مهم تر از همه، اینکه چه طور امثال من، تاکنون با همچنین شخصیتی آشنا نشده بودم ولی وقتی که به من گفتند که تصمیم داریم که کتاب زندگی مادر شهیدان فرجوانی را بنویسیم، در ابتدا فکر می کردم مستند برای معرفی ایشان کفایت می کند ولی بعداً که فایل مصاحبه های کتاب را دیدم، متوجه شدم به دلیل محدودیت های زمانی، در مستند نتوانستند همه بخش های زندگی مادر شهیدان فرجوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت های واقعی یک زن قهرمان/سرخوردگی از قهرمانهای دست نیافتنی

روایت های واقعی یک زن قهرمان/سرخوردگی از قهرمانهای دست نیافتنی