مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-25اقتصادي

سفیر ژاپن از بندر امام (ره) بازدید کرد


سفیر ژاپن ضمن اظهار تمایل برای آشنایی بیشتر با قابلیت ها و ظرفیت های بندر امام خمینی (ره) گفت: این بازدید در ارزیابی ما از این بندر و برنامه ریزی های آتی سودمند خواهد بود.

- ایسنا/خوزستان سفیر ژاپن ضمن اظهار تمایل برای آشنایی بیشتر با قابلیت ها و ظرفیت های بندر امام خمینی (ره) گفت: این بازدید در ارزیابی ما از این بندر و برنامه ریزی های آتی سودمند خواهد بود.

کازو توشی آیکاوا امروز، پنجم بهمن ماه به همراه معاون اقتصادی استاندار خوزستان در دیدار با عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: بندر امام از مهمترین بنادر ایران است و حجم قابل توجهی از تجارت دریایی کشور از طریق این بندر انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ضمن اظهار تمایل برای آشنایی بیشتر با قابلیت ها و ظرفیت های این مجتمع بزرگ بندری افزود: این بازدید در ارزیابی ما از این بندر و برنامه ریزی های آتی سودمند خواهد بود.

عادل دریس، مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان نیز ضمن تشریح ویژگی های این بندر، به عملکرد 10 ماهه سال جاری آن اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از 38 میلیون تن کالا در این بندر تخلیه و بارگیری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ژاپن از بندر امام (ره) بازدید کرد

سفیر ژاپن از بندر امام (ره) بازدید کرد