مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-25اقتصادي

25درصد سالمندان مراکز نگهداری مجهول الهویه هستند


سرپرست دفتر امور مراکز توانبخشی و مراقبتی بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر 14 هزار و 777 نفر از سالمندان کشور در مراکز شبانه روزی بهزیستی اقامت دارند که از این تعداد حدود 25 درصد مجهول الهویه یا فاقد سرپرست مؤثر هستند که با دستور قضایی برای نگهداری به سازمان بهزیستی معرفی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس؛ سرپرست دفتر امور مراکز توانبخشی و مراقبتی بهزیستی کشور گفت: در دوسال اخیر با وجود شیوع همه گیری کووید 19 در کشور و بروز مشکلات ناشی از آن، افزایش قابل توجهی در تعداد سالمندانی که برای نگهداری به مراکز سازمان بهزیستی سپرده می شوند، مشاهده نشده است.

فریده باغ علیشاهی با تأکید بر اینکه در دوسال اخیر تنها 2/7 درصد افزایش در تعداد مقیمان مراکز نگهداری از سالمندان بهزیستی مشاهده شده است گفت: در حال حاضر 14 هزار و 777 نفر از سالمندان کشور در مراکز شبانه روزی بهزیستی اقامت دارند که از این تعداد حدود 25 درصد مجهول الهویه  یا فاقد سرپرست مؤثر هستند که با دستور قضایی برای نگهداری به سازمان بهزیستی معرفی شده اند.

باغ علیشاهی ادامه داد: این رقم در مورد سالمندان خیلی قابل توجه نیست اما در سایر گروه ها، به خصوص بیماران روانی مزمن، با افزایش تقاضا از سوی خانواده ها و همچنین ارجاعات از سوی دستگاه قضایی برای بیماران روانی مزمن مجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25درصد سالمندان مراکز نگهداری مجهول الهویه هستند

25درصد سالمندان مراکز نگهداری مجهول الهویه هستند