مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-25پزشكي

خوددرمانی تهدیدی برای نظام سلامت


خوددردمانی و مصرف خودسرانه دارو تهدیدی برای نظام سلامت است و در مقابل، خودمراقبتی موجب حفظ و ارتقای سلامت جامعه می شود.

- ایسنا/مرکزی فرماندار زرندیه گفت: خوددردمانی و مصرف خودسرانه دارو تهدیدی برای نظام سلامت است و در مقابل، خودمراقبتی موجب حفظ و ارتقای سلامت جامعه می شود.

سیامک سلیمانی سه شنبه پنجم بهمن ماه در چهارمین مجمع سلامت شهرستان زرندیه که با شعار خود مراقبتی آری، خود درمانی هرگز ، (نه به خرید کالاهای سلامت محور از مسیرهای غیرمجاز و نه به مصرف بی رویه آنتی بیوتیک در انسان و دام) در سالن اجتماعات فرمانداری زرندیه برگزار شد، بر لزوم اجتماعی شدن سلامت تاکید کرد و افزود: تشکیل مجمع سلامت بیانگر آن است که سلامتی یک هدف اجتماعی و اولویت دار است و تامین آن وظیفه همگانی و عمومی است.

وی با اشاره به اینکه اجتماعی شدن سلامت یکی از نیازهای اصلی حوزه سلامت در کشور است، افزود: متولیان حوزه سلامت در وزارت بهداشت تنها 25 درصد تامین سلامتی مردم را عهده دار هستند و 75 درصد از تامین سلامت متوجه دستگاه های اجرایی و مشارکت مردم است.

فرماندار زرندیه برگزاری مجمع سلامت را گامی در جهت نهادینه سازی سلامت در جامعه و بهبود شاخص های سلامت جسمی، روحی، روانی و اجتماعی برشمرد و افزود: افزایش سطح سلامت مردم موجب توانمندسازی جامعه و تلاش برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوددرمانی تهدیدی برای نظام سلامت

خوددرمانی تهدیدی برای نظام سلامت