مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:222022-01-25فرهنگي

شعر شاعر «فقط او بخواند» از خودش جلوتر است


علیرضا قزوه با اشاره به اینکه شعر هادی محمد حسنی از خودش جلوتر است گفت: اشعار کتاب فقط او بخواند از حیث رعایت سلامت وازگان و شکار مضمون و آوردن تعابیر تازه قابل اعتنا است.

- ، نشست نقد و بررسی مجموعه شعر فقط او بخواند دوشنبه 4 بهمن با حضور علیرضا قزوه و مهرداد نصرتی به عنوان منتقدان نشست، عباس محمدی مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری، علی داوودی مدیر دفتر شعر حوزه هنری، محمود حبیبی کسبی کارشناس دفتر شعر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری و هادی محمدحسنی شاعر این مجموعه در سالن صفارزاده حوزه هنری برگزار شد.

علیرضا قزوه و مهرداد نصرتی در ابتدای نشست نقد و بررسی مجموعه شعر فقط او بخواند به سبک، تنوع موسیقیایی در عناصر ادبی، تشبیهات و تمثیل های زیبای این مجموعه غزلیات اشاره و نکات مثبتی از این کتاب مطرح کردند.

علیرضا قزوه مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما به برخی حشوهای موجود در غزل های این کتاب اشاره کرد و آن را جزیی از شعر دانست.

وی به صورت موردی چندین غزل از مجموعه غزلیات کتاب را خواند و به نقد برخی از آنها پرداخت و گفت: بار معنایی از نکات مهم شعر است که باید مدنظر قرار گیرد.

منطق شاعرانه اندکی از غزل ها کمرنگ است، همچنین شک و یقین را کنار هم آوردید بلکه باید تضاد عمیق تر مطرح شود؛ البته این کنار هم آوردن، بی معنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعر شاعر «فقط او بخواند» از خودش جلوتر است

شعر شاعر «فقط او بخواند» از خودش جلوتر است