مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:222022-01-25سياسي

آمادگی کامل جهاد دانشگاهی برای گرفتن مسئولیت های بزرگ در برنامه های توسعه ای دولت


رییس جهاد دانشگاهی در مورد دیدار اخیرش با رییس جمهور و نتایج آن توضیح داد: جناب آقای دکتر رییسی علیرغم ابراز علاقه به بازدید از نمایشگاه توانمندی های جهاد دانشگاهی، - رییس جهاد دانشگاهی در مورد دیدار اخیرش با رییس جمهور و نتایج آن توضیح داد: جناب آقای دکتر رییسی علیرغم ابراز علاقه به بازدید از نمایشگاه توانمندی های جهاد دانشگاهی، عنوان کردند به علت شدت اشتغالات امکان بازدید برایشان فراهم نگردید.

من طی نامه ای بعد از نمایشگاه درخواست کردم آقای رییس جمهور فرصتی را در اختیار من قرار دهند تا ضمن ارائه گزارش دستاوردهای جهاددانشگاهی آمادگی کامل این نهاد را برای گرفتن مسئولیت های بزرگ در برنامه های توسعه ای دولت به استحضار ایشان برسانم.

دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای جهاددانشگاهی در دیماه 1400 در خصوص مهمترین دستاوردهای این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه در حوزه پژوهش و فناوری بازدیدکنندگان با دستاوردها و فناوریهای تولیدی جهاددانشگاهی در حوزه های پزشکی، فنی و مهندسی، کشاورزی و علوم انسانی و اجتماعی آشنا شدند.

وی ادامه داد: ویژه گی های این فناوریها که توجه همه بازدیدکنندگان را جلب نمود، پیشرفته بودن و به روز بودن آنها به لحاظ رقابت با فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل جهاد دانشگاهی برای گرفتن مسئولیت های بزرگ در برنامه های توسعه ای دولت

آمادگی کامل جهاد دانشگاهی برای گرفتن مسئولیت های بزرگ در برنامه های توسعه ای دولت