مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:422022-01-25اقتصادي

ضرورت راه اندازی پایگاه پژوهشی در بزرگترین محوطه روباز پارینه سنگی ایران


معاون پروژه کاوش تپه های میرک سمنان بر ضرورت راه اندازی پایگاه پژوهشی محوطه باستانی میرک سمنان تأکید کرد و گفت: راه اندازی این پایگاه پژوهشی در افزایش سطح مطالعات این محوطه نقش مهمی دارد.

- ایسنا/سمنان معاون پروژه کاوش تپه های میرک سمنان بر ضرورت راه اندازی پایگاه پژوهشی محوطه باستانی میرک سمنان تأکید کرد و گفت: راه اندازی این پایگاه پژوهشی در افزایش سطح مطالعات این محوطه نقش مهمی دارد.

سید میلاد هاشمی 5 بهمن ماه 1400 اظهار کرد: محوطه میرک در سطح جهانی شناخته شده و تاکنون مقالات متعددی در رابطه با میرک در نشریات انگلیسی زبان فاخر منتشر شده است.

معاون پروژه کاوش تپه های میرک سمنان با تأکید بر اهمیت جهانی این محوطه باستانی گفت: در استان سمنان باید این محوطه توسط تمام نهادها مورد توجه جدی قرار گیرد.

این باستان شناس با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل مشکل کمبود آب، کشاورزی دچار مشکل شده است، بیان کرد: گردشگری به صورت جایگزین می تواند زمینه ساز توسعه پایدار و درآمدزایی شود و روستاهای حاشیه جنوبی کویر سمنان مانند دلازیان، با رشد گردشگری و بازسازی زندگی گذشتگان و خانه های تاریخی، راه اندازی پایگاه های پژوهشی و اقامتگاه های بوم گردی شاهد رونق اقتصادی خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی پایگاه پژوهشی در بزرگترین محوطه روباز پارینه سنگی ایران

ضرورت راه اندازی پایگاه پژوهشی در بزرگترین محوطه روباز پارینه سنگی ایران