مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 12:422022-01-25بين الملل

حزب جمهوری خواه در چنبره ترامپ


نتیجه نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می‎ دهد، محبوبیت دونالد ترامپ در حزب جمهوری خواه ادامه دارد و او با اختلاف زیاد در صدر فهرست نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری 2024 است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که یک سال و چهار روز از ریاست جمهوری جو بایدن در آمریکا می گذرد، گمانه ‍زنی ها درباره احتمال نامزدی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2024 ادامه دارد.

نتیجه نظرسنجی مشترک دانشگاه هاروارد و موسسه هریس در آمریکا نشان می دهد، محبوبیت دونالد ترامپ در میان جمهوری خواهان و رای دهندگان این حزب بالا است.

بنا بر گزارش وبگاه هیل ، دونالد ترامپ در میدان رقبای احتمالی جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 تسلط دارد و در صورت عدم حضور ترامپ، ران دسانتیس فرماندار فلوریدا حمایت اکثر جمهوری خواهان را کسب خواهد کرد.

در این نظرسنجی از شرکت کنندگان آمریکایی درباره رقابت هشت نامزد جمهوری خواه در انتخابات درون حزبی این حزب برای انتخابات 2024 سوال شد.

نتیجه نظرسنجی نشان می دهد، دونالد ترامپ توانست 57 درصد آرا را از آن خود کند و با فاصله زیاد از دیگر رقبای بالقوه، در صدر نامزدهای محبوب حزب جمهوری خواه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب جمهوری خواه در چنبره ترامپ

حزب جمهوری خواه در چنبره ترامپ