مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 11:172022-01-25ورزشي

قهرمانی قمی ها در کشتی آلیش ایران


رییس هیات کشتی استان قم از قهرمانی روح الله نعمتیان و اسلام شکوهی راد کشتی گیران موفق قم در پیکارهای لیگ کشتی آلیش کشور خبر داد.

- محمدهادی علیایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: نعمتیان و شکوهی راد با انگیزه بسیار بالا در مسابقات لیگ کشتی آلیش کشور به میدان رفتند و و قهرمان شدند، در حالی که نخستین دوره این لیگ با عنوان گرامیداشت شهید ورزشکار جواد حاجی خداکرم با شرکت هشت تیم در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با شرکت 91 کشتی گیر آلیش کار در دو گروه چهار تیمی برگزار شد که در گروه نخست تیم های هیات کشتی تهران، تات خراسان شمالی، بازرگانی خزر چوگان و منتخب مهاجرین افغان به میدان رفتند و در گروه دوم تیم های زعفران اقنوم خراسان، گلدن هاوس مازندران، فراغی گلستان و سردا شهید جواد حاجی خداکرم حضور داشتند.

رییس هیات کشتی استان قم در ادامه از حضور مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در قم خبر داد و افزود: تورج کفایی مربی اسبق تیم های ملی کشتی آزاد نونهالان و نوجوانان ایران به دعوت این هیات و با هدف آموزش کشتی گیران تیم های منتخب رده های سنی پایه در قم فعالیت خواهد کرد.

وی ابراز کرد: محل و زمان برگزاری این کلاس ها سالن کشتی زنده یاد سلطانی نژاد و هر پنجشنبه در دو نوبت صبح از ساعت 9 ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی قمی ها در کشتی آلیش ایران

قهرمانی قمی ها در کشتی آلیش ایران