مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:422022-01-25حوادث

بسته خبری پلیس؛ پایان اختلاف چندین ساله با وساطت پلیس تا کشف احتکار


پایان اختلاف چندین ساله با وساطت پلیس ملایر و کشف شکر احتکار شده در این شهرستان بخشی از فعالیت های مهم پلیس همدان طی هفته اخیر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در فامنین، پایان اختلاف چندین ساله با وساطت پلیس ملایر و کشف شکر احتکارشده در این شهرستان بخشی از فعالیت های پلیس همدان طی یک هفته اخیر بوده است.

*پایان اختلاف چندین ساله با وساطت پلیس ملایر فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از پایان اختلافات چند ساله بین دو طایفه با وساطت پلیس و ریش سفیدان در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی اختلافات خانوادگی منجر به درگیری های دسته جمعی چند ساله بین دو طایفه در ملایر و تشکیل پرونده های قضایی متعدد، حسب وظیفه و بر اساس آموزه های دینی ما که صلح، بخشش و رضایت از مسائلی است که در اسلام مورد تاکید جدی قرار گرفته است، این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

احمد ساکی افزود: برای جلوگیری از هرگونه تنش و نزاع های بعدی، انتظامی شهرستان پس از برگزاری چند جلسه و همچنین دعوت از بزرگان و ریش سفیدان، معتمدان و متنفذین ضمن دعوت طرفین به خویشتن داری، به این اختلاف کهنه با وساطتت همه بزرگان پایان داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس؛ پایان اختلاف چندین ساله با وساطت پلیس تا کشف احتکار

بسته خبری پلیس؛ پایان اختلاف چندین ساله با وساطت پلیس تا کشف احتکار