مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:372022-01-25فرهنگي

مشارکت عکاسان 56 کشور در جشنواره بین المللی عکس خیام


دبیر جشنواره بین المللی عکس خیام از مشارکت 1340 عکاس از 56 کشور در نهمین دوره جشنواره خبر داد و گفت: ارزیابی آثار این دوره با حضور داوران مطرح از 10 کشور از پنج قاره انجام و نامزدهای جوایز در بخش های مختلف معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فیاپ در ایران، علی سامعی با اشاره به اینکه در نهمین دوره جشنواره بین المللی عکس خیام، مشارکت بالایی ثبت شده است، اظهار کرد: داورانی از ایران، اسپانیا، ترکیه، آفریقای جنوبی، یونان، لوکزامبورگ، آمریکا، اندونزی، عمان و استرالیا در این دوره به عنوان داور در بخش های مختلف حضور داشتند.

وی تصریح کرد: بر این اساس کار داوری آغاز و اسامی نامزدهای جوایز در بخش های مختلف نیز مشخص شد که در سایت جشنواره به نشانی www.

khayyam.

photo اعلام شده است.

نماینده فیاپ در ایران اظهار کرد: نامزدهای جوایز از 24 کشور ایران، آلمان، فرانسه، نروژ، هلند، ایتالیا، اسپانیا، انگلستان، استرالیا، چین، ترکیه، ایالات متحده، آرژانتین، بنگلادش، هنگ کنگ، مجارستان، هند، اندونزی، مالزی، قطر، رومانی، سنگاپور، ویتنام و ازبکستان هستند.

سامعی با بیان اینکه نهمین دوره جشنواره عکس خیام در شش بخش آزاد تک رنگ، آزاد رنگی، شهر، مردم، گردشگری و کووید-19 برگزار شده است، افزود: اسامی برندگان 30 اردیبهشت 1400 در آیین پایانی جشنواره اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت عکاسان 56 کشور در جشنواره بین المللی عکس خیام

مشارکت عکاسان 56 کشور در جشنواره بین المللی عکس خیام