مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 09:572022-01-25سياسي

شکل اعتراض اخیر کارکنان دستگاه قضا، زیبنده دستگاه و پرسنل نبود


رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران به همراه معاون امور کیفری و مدیر دفتر کل محاکم از مجتمع قضایی شهید مطهری بازدید و با قضات مجتمع بصورت تخصصی نشست برگزار کرد.

- رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران به همراه معاون امور کیفری و مدیر دفتر کل محاکم از مجتمع قضایی شهید مطهری بازدید و با قضات مجتمع بصورت تخصصی نشست برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یحیی جعفری به همراه معاون امور کیفری و مدیر دفتر کل محاکم از مجتمع قضایی شهید مطهری بازدید و با قضات مجتمع بصورت تخصصی نشست برگزار کرد.

رییس کل محاکم تهران در نشست با قضات؛ ضمن اذعان به مشکلات معیشتی، صعوبت کار از حیث کمی و کیفی گفت: نظر به موجودی بالای پرونده ها و حجم وارده به منظور برون رفت از وضع موجود، پاسخگویی به مراجعین و کمبود نیروی انسانی چاره ای جز زحمت مضاعف و چند برابری ما و پرسنل خدوم حاضر در دادگاه نیست.

جعفری بیان کرد: برنامه عملیاتی ابلاغی دلیل بر نارضایتی از عملکرد منفی همکاران نیست و بلکه استبدادی از همکاران برای برون رفت از بحران تراکم کار و رسوب پرونده در شعب قضایی است.

رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران گفت: اگرچه ما در برخی از مجتمع ها از جمله حضرت، ولی عصر، ارشاد، قدس و برخی شعب سایر مجتمع ها، از برنامه جلو هستیم لیکن عمده مشکلات حاضر مربوط به شعب حقوقی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل اعتراض اخیر کارکنان دستگاه قضا، زیبنده دستگاه و پرسنل نبود

شکل اعتراض اخیر کارکنان دستگاه قضا، زیبنده دستگاه و پرسنل نبود