مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 09:472022-01-25سياسي

ابهامات یک قانون و خطر تولد نوزادان معلول


یک حقوقدان با اشاره به برخی ناسازگاری ­های قابل حل در «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» با اصول قانون گذاری و استانداردهای علمی حقوقی قانون گذاری، - ایسنا/اصفهان یک حقوقدان با اشاره به برخی ناسازگاری ­های قابل حل در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با اصول قانون گذاری و استانداردهای علمی حقوقی قانون گذاری، گفت: مواد متعددی از این قانون، زمینه بارداری یک جنین معلول و ناقص الخلقه را فراهم می کند.

مهدی خاقانی اصفهانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تصویب قانون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، اظهار کرد: هدف این قانون، حمایت از بارداری و به دنیا آمدن فرزند است، اما این قانون به مخاطرات دوران بارداری و آینده نوزاد توجه واقع ­بینانه ای ندارد.

همچنین حمایت های اغراق گونه ای در این قانون مقرر شده که اجرای آن ها با وضع فعلی و آینده پژوهی های دقیق اقتصادی، با ابهام مواجه است.

وی افزود: در این قانون به لحاظ سیاست گذاری حقوقی و جمعیتی، مغایرت هایی با اصول قانون گذاری و استانداردهای علمی حقوقی قانون گذاری وجود دارد.

این استادیار حقوق جزا و جرم شناسی گفت: مواد متعددی در این قانون مرتبط با ممنوعیت اتخاذ تدابیر پزشکی برای بررسی علمی لازم به منظور تشخیص ناهنجارهای جنین، اصرار به عدم بررسی تفصیلی و همچنین اصرار به چشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهامات یک قانون و خطر تولد نوزادان معلول

ابهامات یک قانون و خطر تولد نوزادان معلول