مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 09:122022-01-25اقتصادي

قیمت گذاری مرغ در ایلام رقابتی شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم اولویت مهم حوزه اقتصادی استان است، اظهار داشت: - ، شهریار عباسی در نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان با عنوان این مطلب که رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم اولویت مهم حوزه اقتصادی استان است، اظهار داشت: در این زمینه یکی از اقدامات مهم، دنبال کردن مسئله تنظیم بازار به صورت منصفانه، منطقی و تعادلی است.

وی با اشاره به این مطلب که همدلی و همگرایی خوبی در حوزه اقتصادی استان حاکم است، اضافه کرد: در این راستا عزم و اراده جدی مدیران در رصد مستمر و متوالی بازار، نقش مهمی در ایجاد تغییرات مثبت خواهد داشت.

عباسی با عنوان این مطلب که سفره مردم به اندازه کافی کوچک شده است، تاکید کرد: نباید اجازه بدهیم واسطه ها این سفر را کوچک تر کنند.

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار خواستار ایجاد تعادل بین تولید کننده و مصرف کننده در حوزه گوشت، مرغ، میوه و تره بار شد و گفت: اگر صرفاً از تولید کننده حمایت کنیم، به مصرف کنندگان و مردم جفا می شود و اگر فقط از مصرف کننده حمایت کنیم، تولید و اشتغال ضربه می خورد؛ لذا باید اجازه بدهیم بازار رقابتی شکل بگیرد.

عباسی با طرح این سئوال که چرا باید قیمت مرغ تولیدی ایلام، در استان گران تر از سایر استان ها باشد، اظهار داشت: وقتی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گذاری مرغ در ایلام رقابتی شود

قیمت گذاری مرغ در ایلام رقابتی شود