مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 09:122022-01-25اجتماعي

تعهد عراق برای پیشگیری از ورود بیماران کرونایی به ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از جمعیت هلال احمر، همزمان با افزایش همه گیری سویه اومیکرون، پیرحسین کولیوند و هیات همراه او با وزیر بهداشت عراق پیرامون کنترل مرز های زمینی و هوایی دو کشور برای جلوگیری از ورود و خروج مبتلایان به کرونا و نظارت .

- وزیر بهداشت عراق در دیدار رییس هلال احمر ایران با بیان اینکه در دوره قبل تا 90 درصد از مسافران بعضی از پرواز های در حال تردد بین ایران و عراق با تست تقلبی کرونا به هواپیما سوار شدند، گفت: بنا به درخواست ایران، نظارت بر نحوه صدور برگه تست پی سی آر در فرودگاه بغداد و نجف را افزایش دادیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از جمعیت هلال احمر، همزمان با افزایش همه گیری سویه اومیکرون، پیرحسین کولیوند و هیات همراه او با وزیر بهداشت عراق پیرامون کنترل مرز های زمینی و هوایی دو کشور برای جلوگیری از ورود و خروج مبتلایان به کرونا و نظارت بیشتر برای جلوگیری از صدور برگه تقلبی آزمایش پی سی آر در عراق، دیدار و گفتگو کردند.

هانی العقابی وزیر بهداشت و محیط زیست جمهوری عراق در این دیدار گفت: سه آزمایشگاه متخلف در بغداد را که با تبانی شرکت های گردشگری و مسافرتی، بدون انجام آزمایش، برگه تست منفی پی سی آر برای مسافران خروجی از مبدا عراق صادر می کردند؛ پلمب کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد عراق برای پیشگیری از ورود بیماران کرونایی به ایران

تعهد عراق برای پیشگیری از ورود بیماران کرونایی به ایران