مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 09:122022-01-25بين الملل

ند پرایس: از دیدار مستقیم با مقامات ایران استقبال می کنیم


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در حالی از آمادگی برای انجام مذاکره مستقیم با ایران سخن می گوید که واشنگتن هنوز حسن نیت کافی را برای ازسرگیری تعهدات برجامی نشان نداده است.

- به نقل از رویترز، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد که این وزارتخانه همچنان از ایده برگزاری دیدارهای مستقیم با مقامات ایران استقبال می کند.

وی در ادامه این ادعا افزود: آماده ملاقات مستقیم هستیم.

همچنان بر این موضع پافشاری می کنیم که تعامل مستقیم با ایران در مقوله مذاکرات برجامی و سایر موارد، به مراتب سازنده تر است.

پرایس همچنین مدعی شد که واشنگتن آزادی آمریکایی های بازداشتی در ایران را شرط حصول توافق در روند وین قرار نداده است چرا که به ادعای وی، حتی در بهترین شرایط، رسیدن به چنین توافقی همچنان یک گزاره نامطمئن تلقی می شود.

وی در توضیح این ادعا هم افزود: هر چه زودتر می خواهیم شاهد باشیم که این آمریکایی ها (که در ایران بازداشت هستند)، به خانه بازگشته اند.

اینکه سرنوشت آنها را به گزاره ای گره بزنیم که در بهترین شرایط همچنان نامشخص است، نه به کار ما (آمریکا) می آید و نه به کار آنها (ایران).

این ادعای پرایس را می توان به نوعی اصلاح اظهارات رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا تلقی کرد که در گفتگو با رویترز مدعی شده بود: آزادی آمریکایی های بازداشتی در ایران،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ند پرایس: از دیدار مستقیم با مقامات ایران استقبال می کنیم

ند پرایس: از دیدار مستقیم با مقامات ایران استقبال می کنیم