مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 08:422022-01-25سياسي

به علت نبود سد در لرستان خسارات جبران ناپذیری به مردم متحمل شده است


نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: به علت نبود سد در لرستان خسارات جبران ناپذیری به مردم متحمل شده است.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: به علت نبود سد در لرستان خسارات جبران ناپذیری به مردم متحمل شده است.

سیدحمیدرضا کاظمی در دیدار با وزیر نیرو بیان کرد: عدم تکمیل سدها در لرستان سبب شده در استانی که جزء استان های پر بارش کشور است حدود 70 تا 75 درصد زمین های کشاورزی دیم باشد.

وی با اشاره به عدم تکمیل سدها در استان لرستان اظهار کرد: لرستان یکی از استان های پر آب و پر بارش در کشور است اما متاسفانه به دلیل نبود سد و عدم وجود برنامه مناسب این آب ها ذخیره نمی شوند و سهم استفاده و بهره برداری از این نعمت ها بسیار اندک است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی افزود: نبود سد خسارات جبران ناپذیری به استان وارد کرده است که نمونه آن در سیل فرودین 98 مشاهده شد و سیلاب به بخش عمده ای از لرستان و پلدختر و معمولان خسارات جدی زد و علاوه بر خسارت 16 هزار میلیارد تومانی مشکلات بسیاری نیز برای مردم به وجود آورد و این مسئله به علت دیده نشدن حق آبه و نبود سد بود.

وی گفت: منطقی نیست در استان پر آبی چون لرستان 70 تا 75 درصد زمین های کشاورزی به صورت دیم کاشت شود لذا ضرورت دارد هرچه سریع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به علت نبود سد در لرستان خسارات جبران ناپذیری به مردم متحمل شده است

به علت نبود سد در لرستان خسارات جبران ناپذیری به مردم متحمل شده است