مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 08:122022-01-25اقتصادي

37 طرح کشاورزی با 199 میلیارد تومان اعتبار در چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود


مدیرکل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در دهه فجر امسال 37 طرح در استان با اعتبار 199 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی، به بهره برداری می رسد.

- عطاءالله ابرهیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: 234 واحد فعال صنعتی در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی با حضور چهار هزار و 250 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در صنایع تبدیلی و تکمیلی این استان در حال فعالیت هستند.

مدیرکل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: سالانه بیش از یک ونیم میلیون تن محصول کشاورزی در چهارمحال و بختیاری تولید می شود، که از این میزان 900 هزار تن از محصولات در استان فرآوری می شود.

وی ادامه داد: مدتی است که نظارت بر بازار به جهاد کشاورزی واگذار شده و کنترل قیمت ها روزانه توسط تیم های تخصصی در حال انجام است.

تکمیل زنجیره تولید شیلات در چهارمحال و بختیاری ابراهیمی با بیان اینکه محصولات کشاورزی استان به 26 استان و 2 کشور عراق و افغانستان صادر می شود، اظهار داشت: درآمد حاصل از صادرات محصولات کشاورزی به خارج از کشور به 10 میلیون یورو می رسد که امکان افزایش صادرات در استان وجود دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به فعالیت 6 کشتارگاه طیور و دام در استان، بیان کرد: 16 سردخانه دومداره و 40 انبار سرد ویژه نگهداری محصولات کشاورزی در استان فعال است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 طرح کشاورزی با 199 میلیارد تومان اعتبار در چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود

37 طرح کشاورزی با 199 میلیارد تومان اعتبار در چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود