مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 08:072022-01-25اقتصادي

مشکل اصلی مسکن مهر دهدشت چیست؟/متقاضیانی که به راه و شهرسازی مراجعه نمی کنند


مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به متقاضیانی اشاره کرد که برای تحویل مسکن مهر دهدشت مراجعه نمی کنند.

- پژمان نیک اقبالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص مشکلات مسکن مهر شهر دهدشت اظهار کرد: همین چند روز پیش نزدیک به 250 میلیون تومان جهت رفع مشکل فاضلاب مسکن مهر دهدشت هزینه شد هر چند وظیفه راه و شهرسازی نبود اما این کار را برای رفاه حال مردم انجام دادیم و اکنون آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد می بایست به دلیل پرداخت حق انشعاب متقاضیان این پروژه را تحویل گرفته و اقدام لازم را انجام دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خوشبختانه در طرح جامع شهر دهدشت منطقه مربوط به مسکن مهر به شهر الحاق خواهد شد که از این پس همه امکانات شهری نیز به آنجا خواهد رفت و مشکلات مسکن مهر برطرف می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در همان مکان، طرح ملی مسکن شروع شده و ساخت و سازها نیز در حال انجام است گفت: با راه اندازی این طرح در جوار مسکن مهر دهدشت یک مجتمع بزرگ مسکونی در آن نقطه ایجاد خواهد شد که به خودی خود همه امکانات در آنجا مستقر خواهد شد.

این مسئول گفت: تعداد 250 واحد طرح اقدام ملی مسکن در آن نقطه جهت اقشار ویژه کمیته امداد بهزیستی و ایثارگران در دست اقدام است و ساخت و ساز آن شروع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اصلی مسکن مهر دهدشت چیست؟/متقاضیانی که به راه و شهرسازی مراجعه نمی کنند

مشکل اصلی مسکن مهر دهدشت چیست؟/متقاضیانی که به راه و شهرسازی مراجعه نمی کنند