مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 08:072022-01-25ورزشي

بی مهری مسئولان به ورزش جانبازان و معلولان در اهر


ورزش جانبازان و معلولان اهر و قهرمان پروری از میان افراد دارای معلولیت در این شهرستان دچار بی مهری و بی توجهی مسئولان است.

- اهر از جمله شهرستان های پرافتخار آذربایجان شرقی در حوزه فرهنگی و ورزشی بوده و در حوزه ورزش و قهرمان پروری نیز جزو اولین های استان محسوب می شود.

اهر، نخبگان و قهرمانان ورزشی فراوانی را در طول تاریخ به جامعه معرفی کرده که نام و یاد هر یک برای همیشه ماندگار خواهند بود.

در این میان تیم ها و قهرمانانی هم هستند که از سوی مسئولان چندان مورد توجه قرار نگرفته و در برهه ای از زمان باعث به انزوا کشیده شدن قهرمانان و گاه منحل شدن تیم ها شده است.

نمونه آن، هیات ورزشی جانبازان و معلولان شهرستان اهر است که با وجود سابقه زیاد، چندان مورد توجه مسئولان قرار نگرفته و به همین دلیل سال ها با مشکلات فراوانی دست به گریبان است.

در این گزارش در گفت وگو با بازیکنان و مسئولان هیات ورزشی جانبازان و معلولان اهر، تنها به گوشه ای از مشکلات این هیات ورزشی می پردازیم.

هیچ حمایتی از تیم والیبال نشسته اهر انجام نمی گیرد احمد حیدری، از بازیکنان هیات ورزشی معلولان و جانبازان اهر در گفت وگو با ایسنا، می گوید: بیش از پنج سال است که در رشته والیبال نشسته به صورت غیر حرفه ای بازی می کنم اما تاکنون هیچ حمایتی از سوی مسئولان ذیربط برای ارتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی مهری مسئولان به ورزش جانبازان و معلولان در اهر

بی مهری مسئولان به ورزش جانبازان و معلولان در اهر