مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 07:222022-01-25حوادث

کشف 18 تن سنگ معدن قاچاق در اسفراین


فرمانده انتظامی اسفراین از توقیف یک دستگاه تریلی کشنده حامل 18 تن و 125 کیلو سنگ معدن غیر مجاز روستای سست به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

- اظهار کرد: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن و در پی خبری مبنی بر بارگیری سنگ معدن غیرمجاز در منطقه روستای سست مأموران کلانتری موفق به شناسایی یک دستگاه تریلی کشنده حامل سنگ معدن غیر مجاز در سطح شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه مأموران با هماهنگی مقام قضایی، خودرو مذکور را در سطح شهر توقیف کردند، گفت: در بازرسی از این تریلی مقدار 18 تن و 125 کیلوگرم سنگ معدن غیر مجاز کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه راننده خودرو بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: خودروی توقیفی به پارکینگ منتقل و سنگ معدن کشف شده تحویل نهادهای مربوط شد.

یگانه پور با بیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن در سطح شهرستان با قدرت ادامه دارد که از شهروندان عزیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 18 تن سنگ معدن قاچاق در اسفراین

کشف 18 تن سنگ معدن قاچاق در اسفراین