مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 03:372022-01-25ورزشي

عراق با لشکر تازه نفس در تهران


سرمربی مونته نگرویی عراق از زمان آخرین دیدار با ایران تاکنون، دست به تغییرات گسترده ای در ترکیب این تیم زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فهرست تیم های ملی ایران و عراق برای دیدار حساس و سرنوشت ساز برای دو تیم در چارچوب انتخابی جام جهانی اعلام شده و نفرات مدنظر هر دو مربی اهل شبه جزیره بالکان در اروپای شرقی به خط کرده اند.

ژلیکو پتروویچ، سرمربی مونته نگرویی که تا قبل از این دستیار دیک ادووکات در کادرفنی عراق بود، با جدایی این مربی هلندی، به علت داشتن شناخت لازم، مسئولیت تیم ملی عراق را بر عهده گرفته است.

پتروویچ که به تازگی مسابقات جام حرف فیفا را پشت سر گذاشته، برای این دیدار دست روی مهره ای جدیدی گذاشته و به طور کلی تعداد زیادی بازیکن کم تجربه اما شاغل در فوتبال اروپا دیده می شود که به علت داشتن یک تابعیت عراقی، به عضویت این تیم ملی در آمده اند.

این سرمربی مونته نگرویی برای بازی با ایران و در غیبت تعداد زیادی از بازیکنان نامدار تیمش، 21 بازیکن را دعوت کرده که به این شرح است: احمد فرحان، حسن عبدالکریم، حسین علی، محمد علی عبود، یاسر قاسم، حسن رائد، شیرکو کریم، مناف یونس، مصطفی ناظم، احمد ابراهیم، سعد عبدالامیر، حسین جبار، بشار رسن، امجد عطوان، علی فائز، مهند جعاز، امیر العماری، فرانس ضیا، علی الحمادی، زیدان اقبال و ایمن حسین.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق با لشکر تازه نفس در تهران

عراق با لشکر تازه نفس در تهران