مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 00:222022-01-24اقتصادي

نهضت ملی مسکن هنوز روی غلتک نیفتاده است


اگرچه دولت اعلام کرده که 760 هزار واحد نهضت ملی مسکن به مرحله ی اجرا رسیده و همواره بر اجرای تمام این پروژه توسط بخش خصوصی تاکید کرده، بخش خصوصی می گوید که هنوز وزارت راه و شهرسازی آن طور که باید و شاید تعاملی با آنها صورت نداده و کارها هنوز روی غلتک نیفتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروژه جهش تولید و تامین مسکن (نهضت ملی مسکن) بعد از پایان نام نویسی بخشی از متاهل ها هم اکنون در مرحله فراخوان اما برای آن که از آخرین روند اجرای نهضت ملی مسکن مطلع شویم با انبوه سازان صحبت کردیم که چندان از سرعت اجرای پروژه و تعاملی که با آنها برقرار شده رضایت ندارند.

سامانه تسهیلات خودمالکی راه اندازی نشده است فرشید پورحاجت ـ دبیر کانون انبوه سازان به ایسنا گفت: هنوز اشکالات فنی سامانه دریافت تسهیلات خودمالکی نهضت ملی مسکن برطرف نشده است.

حدود یک ماه است که تماس می گیریم و ایرادات فنی سامانه را گوشزد می کنیم اما مشکل کماکان باقی است.

بسیاری از بانک ها برای پرداخت وام های 250 تا 450 میلیون تومانی خودمالکی اعلام آمادگی کرده اند که پیش شرط آن رفع ایرادات سامانه است.

وی مشکل دیگر را نرخ سود 18 درصد این تسهیلات دانست و گفت: با توجه به جهش قیمت مصالح ساختمانی و کاهش توان متقاضیان، بازده سرمایه در بخش مسکن آن قدر بالا نیست که 18 درصد سود برای تسهیلات نهضت ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت ملی مسکن هنوز روی غلتک نیفتاده است

نهضت ملی مسکن هنوز روی غلتک نیفتاده است