مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 22:582022-01-24اقتصادي

فسخ و انصراف 70 قرارداد راکد در شرکت شهرک های صنعتی کردستان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان گفت: بیش از 36 هکتار زمین راکد در شهرک های صنعتی استان از افرادی که قصد بهره برداری از آن برای فعالیت تولیدی و صنعتی نداشتند، - بازپس گرفته شد.

احمد خسروی روز دوشنبه در نشستی مجازی با خبرنگاران در ارتباط با بازپس گیری زمین های صنعتی راکد و اقدام نشده در شهرک های صنعتی استان اظهار داشت: شرکت شهرک های صنعتی به عنوان یک نهاد دولتی به شرط انجام کار تولیدی و صنعتی، زمین به متقاضیان و سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی واگذار می کند.

وی اضافه کرد: متقاضیان زمین در شهرک های صنعتی که بعد از انعقاد قرارداد نتوانند در مهلت قانونی(یک سال پس از دریافت زمین) ساخت و ساز خود را شروع و در مسیر بهره برداری قرار گیرند؛ به هیات حل اختلاف و داوری معرفی و در صورت تداوم روند و عدم ایجاد واحد تولیدی، قرارداد آنها فسخ می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان هشدار داد: هرگونه اقدام به فروش و واگذاری زمین به شخصی دیگر(بدون مراجعه به شرکت شهرک ها) از سوی افرادی که از زمین صنعتی برخوردارند، اقدامی غیرقانونی است و ما به شدت و بدون اغماض با این موارد برخورد قانونی می کنیم چرا که این اقدامات علاوه بر اینکه مشکلات حقوقی برای صاحبان این اراضی ایجاد می کند برای توسعه صنعتی و تکمیل شدن شهرک های صنعتی هم مانع جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فسخ و انصراف 70 قرارداد راکد در شرکت شهرک های صنعتی کردستان

فسخ و انصراف 70 قرارداد راکد در شرکت شهرک های صنعتی کردستان