مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 21:322022-01-24بين الملل

اخباری از تسلیم شدن 300 داعشی در شمال سوریه/ مذاکرات ارتش آمریکا با داعش


شبه‎نظامیان گروه موسوم به «نیروهای سوریه دموکراتیک» (قسد) روز دوشنبه اعلام کردند که 300 داعشی خود را تحویل نگهبانان زندان «غویران» الحسکه در شمال سوریه دادند.

- شبه‎نظامیان گروه موسوم به نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) روز دوشنبه اعلام کردند که 300 داعشی خود را تحویل نگهبانان زندان غویران الحسکه در شمال سوریه دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارتش آمریکا مذاکرات ماراتنی و مستقیمی را با تروریست های داعش برای پایان شورش در یکی از بزرگترین زندان های سوریه که از چهار روز پیش در جریان است، آغاز کرده است.

ارتش آمریکا درصدد است در جریان مطالبات اعضای داعش قرار بگیرد.

منابع نزدیک به قسد به اسپوتنیک گفتند، کاروان نظامی بزرگ ارتش آمریکا امروز دوشنبه وارد اطراف زندان الصناعه در اطراف جنوبی در محله غویران در شهر الحسکه شد؛ جایی که هزاران داعشی بازداشت شده در آنجا هستند.

به همراه کاروان آمریکایی گروهی از اتوبوس های حمل و نقل بودند و اطلاعات حاکی است، به اصحاب رسانه توصیه اکید شده از اطراف زندان خارج شوند.

پنج شنبه گذشته تروریست های داعش با حمله به زندان غویران که تحت کنترل نیروهای سوریه دموکراتیک (شبه نظامیان قسد) است، سعی کرد این زندان را تحت کنترل خود درآورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخباری از تسلیم شدن 300 داعشی در شمال سوریه/ مذاکرات ارتش آمریکا با داعش

اخباری از تسلیم شدن 300 داعشی در شمال سوریه/ مذاکرات ارتش آمریکا با داعش