مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 20:322022-01-24حوادث

کشف 18 تن سنگ معدن غیر مجاز در اسفراین


جانشین فرمانده انتظامی اسفراین از توقیف یک دستگاه تریلی کشنده حامل 18 تن و 125 کیلو سنگ معدن غیر مجاز روستای سست به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، عصر امروز سرهنگ سید سعید عزیزی، جانشین فرمانده انتظامی اسفراین در گفت وگو با رسانه ها از توقیف یک دستگاه تریلی کشنده حامل 18 سنگ معدن غیر مجاز در این شهرستان خبرداد و اظهارکرد: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن و در پی خبری مبنی بر بارگیری سنگ معدن غیرمجاز در منطقه روستای سست ماموران کلانتری 11 موفق به شناسایی یک دستگاه تریلی کشنده حامل سنگ معدن غیر مجازدر سطح شهرستان شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضایی، خودرو مذکور را در سطح شهر توقیف کردند، گفت: در بازرسی از این تریلی مقدار 18 تن و 125 کیلوگرم سنگ معدن غیر مجازکشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه راننده خودرو بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، افزود: خودروی توقیفی به پارکینگ منتقل و سنگ معدن کشف شده تحویل نماینده شرکت امین حافظ بجنورد گردید.

  عزیزی با بیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 18 تن سنگ معدن غیر مجاز در اسفراین

کشف 18 تن سنگ معدن غیر مجاز در اسفراین