مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 17:322022-01-24اقتصادي

تقویت کمی و کیفی ورزش جامعه کار و تولید رویکرد جدید وزارتخانه است


معاون فرهنگی، اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تقویت کمی و کیفی ورزش جامعه کار و تولید، یکی از رویکردهای جدید وزارتخانه در دولت مردمی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی، اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تقویت کمی و کیفی ورزش جامعه کار و تولید، یکی از رویکردهای جدید وزارتخانه در دولت مردمی است.

محمد چکشیان روز دوشنبه در افتتاحیه پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر در تبریز اظهار کرد: اهمیت ورزش کارگری به جهت سر و کار داشتن با انسان مولد و موثر در رشد و پیشرفت همه جانبه کشور، زیاد است.

وی افزود: وقتی از ورزش حرف می زنیم در حقیقت در مورد یکی از مهم ترین عوامل نشاط و سلامت حرف می زنیم و طبیعتا نیروی کار با نشاط و انگیزه، تاثیر بسیار زیادی در رشد و توسعه کشور و افزایش بهره وری خواهد داشت.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که انسان مهم ترین هدف همه اقدامات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بوده و ارتقایش در اولویت است، گفت: وقتی از ورزش بانوان سخن می رود، به جهت نقش غیرمستقیم بانوان در تربیت نسل آینده جامعه، یک مولفه دیگر بدان اضافه می شود.

وی اضافه کرد: در طلیعه گام دوم انقلاب قرار داریم و در گام دوم بر حرکت جوانان و حرکت عمومی جامعه با تلاش و انگیزه تاکید ویژه ای شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت کمی و کیفی ورزش جامعه کار و تولید رویکرد جدید وزارتخانه است

تقویت کمی و کیفی ورزش جامعه کار و تولید رویکرد جدید وزارتخانه است