مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 16:522022-01-24اقتصادي

نخستین کتاب گردشگری به خط بریل کشور رونمایی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: اولین کتاب گردشگری کشور به نام روی خط بریل در نمایشگاه برای استفاده نابینایان و کم بینایان رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه صنعت گردشگری بزرگترین لطمه را در کشور و به تبع در استان البرز وارد مرحله جدیدی می شود و در این راستا تدارکات گسترده ای انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: بر این اساس امسال نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و گردشگری در تهران قدرتمند تر از هر سال برگزار می شود و پس از دوره سختی نمایشگاه به عنوان نقطه عطفی برای ما محسوب می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز ادامه داد: این نمایشگاه در فضای 300 متری در سالن 38A تدارک و 100 متر برای صنعتگران صنایع دستی و همچنین غرفه ای برای گردشگری غذا و برندها و رستوران های معروف تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار استان البرز قابلیت عشایر را در سیاه چادر به نمایش می گذارد، تصریح کرد: بر این اساس عشایر منطقه گلدره در یک فضای 200 متری بیرون از نمایشگاه با همکاری سازمان امور عشایر استان دایر می شود.

محمدی خاطرنشان کرد: ما در نمایشگاه قابلیت استان البرز را در سه روز به نمایش می گذاریم از این رو وزیر و معاونین و استاندار البرز از غرفه بازید به عمل می آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کتاب گردشگری به خط بریل کشور رونمایی می شود

نخستین کتاب گردشگری به خط بریل کشور رونمایی می شود