مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 16:422022-01-24سياسي

نصرالله ابراهیمی مسوول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار شد


سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور طی حکمی،نصرالله ابراهیمی را به عنوان مسوول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار منصوب کرد.

- "نصرالله ابراهیمی" مسوول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار شد ایسنا/سیستان و بلوچستان "سعید محمد" مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور طی حکمی،نصرالله ابراهیمی را به عنوان مسوول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور، در حکم انتصاب مسوول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار آمده است: جناب آقای نصرالله ابراهیمی با عنایت به تفویض اختیار رییس جمهور و در اجرای ماده 6 قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی و نظر به تخصص، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی و در راستای صیانت از شرایط مالی و اداری و تا تعیین تکلیف نهایی وضعیت هیات مدیره، به موجب این حکم به عنوان مسوول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار منصوب می شوید.

در ادامه این حکم امده که امید است با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال جاری به نام سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها با اتکا به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش وافر، خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصرالله ابراهیمی مسوول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار شد

نصرالله ابراهیمی مسوول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار شد