مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 16:422022-01-24سياسي

سامانه امداد هوشمند یکی از مهم ترین دغدغه های مجموعه کمیته امداد است


معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: سامانه امداد هوشمند یکی از مهم ترین دغدغه های مجموعه کمیته امداد در چند سال اخیر بوده است که در این سامانه شرایطی فراهم شده تا با استفاده از بستر الکترونیک و فناوری خدمت به مددجویان و اقشار نیازمند ارائه شود.

- ایسنا/همدان معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: سامانه امداد هوشمند یکی از مهم ترین دغدغه های مجموعه کمیته امداد در چند سال اخیر بوده است که در این سامانه شرایطی فراهم شده تا با استفاده از بستر الکترونیک و فناوری خدمت به مددجویان و اقشار نیازمند ارائه شود.

جعفر صباغیان در مراسم اهدای 287 دستگاه آبگرمکن گازی و 263 مورد جهیزیه به مددجویان کمیته امداد همدان، حفظ حرمت و کرامت مددجویان و نیازمندان را از مزایای این سامانه دانست و بیان کرد: اکنون بهره مندی افراد از خدمات کمیته امداد به صورت حضوری است که با راه اندازی این سامانه، افراد می توانند از محل سکونت خود و به صورت غیرحضوری نیازهای خودشان را ثبت کنند.

صباغیان یکی دیگر از کاربردهای این سامانه را ایجاد شفافیت دانست و ادامه داد: در این سامانه نیکوکاران می توانند محل هزینه کرد و افراد بهره مند از کمک ها را رصد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه امداد هوشمند یکی از مهم ترین دغدغه های مجموعه کمیته امداد است

سامانه امداد هوشمند یکی از مهم ترین دغدغه های مجموعه کمیته امداد است