مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 16:272022-01-24سياسي

کمک 800 میلیون تومانی خیران در جشن گلریزان حمایت از ایتام چالوس


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی مازندران از کمک حدود 800 میلیون تومانی خیران در قالب کمک نقدی و غیرنقدی در جشن گلریزان حمایت از ایتام و مددجویان کمیته امداد چالوس خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، حجت الاسلام بشیر عالیشاه ظهر امروز در جشن گلریزان که در حمایت از ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی چالوس که با همکاری بنیاد خیریه پزشک برگزار شد،از  کمک  حدود 800 میلیون تومانی خیران در قالب کمک نقدی و غیرنقدی در جشن گلریزان حمایت از ایتام و مددجویان کمیته امداد چالوس خبر داد و اظهار کرد: مبالغ جمع آوری شده برای تامین نیازهای مددجویان از جمله ایتام، ازدواج، جهیزیه، درمان بیماران و .

صرف خواهد شد.

وی گفت: در زمان حاضر 80 هزار خانوار مددجوی کمیته امداد استان مازندران هستند که حدود 2 هزار 600 خانوار از خدمات امداد استفاده و همچنین خیران در رفع نیازهای آنان مشارکت دارند.

عالیشاه در ادامه ضمن تقدیر تشکر از خیران بابت حضور در جشن گلریزان بیان کرد: اقدام خیران در جشن گلریزان برای کمک به مددجویان ماندگار است.

وی افزود: خیران و مسؤولان در این جشن مساعدت های لازم را به این محرومان شهرستان داشتند و تا پایان سال در بحث های جهیزیه، مسکن، ایتام، طرح محسنین و غیره اقدامات لازم انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 800 میلیون تومانی خیران در جشن گلریزان حمایت از ایتام چالوس

کمک 800 میلیون تومانی خیران در جشن گلریزان حمایت از ایتام چالوس