مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 16:122022-01-24سياسي

سخنی با شهرداری و شواری شهر یاسوج/استفاده از معاونین خارج مجموعه چرا و به چه علت؟


بنا بر شنیده ها از منابع مختلف قرار است که تعداد 4 معاون شهرداری یاسوج از مجموعه بیرون از شهرداری محسوب شود که خود جای بحث دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، یکی از مشکلات بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد در همه سال های اخیر بکارگیری نیروهایی بوده که این به کارگیری ها بعضا غیرقانونی و گاه نیز بکارگیری غیر مرتبط به شمار می رود.

در خصوص بکارگیری های غیرقانونی و فراقانونی در سال های اخیر شاهد حاشیه های فراوان در استان بودیم و چنین اقدامات فراقانونی به حد نهایت خود رسید و موجب اعتراضات بسیاری در نقاط مختلف استان شد.

این اقدامات در بسیاری از دستگاه های استان صورت گرفت و دست آخر آن که دچار زیان گردید استان محروم و مردم مستضعف آن بودند.

کهگیلویه و بویراحمد از آن جهت دچار خسران گردید که چنین اقدامات فراقانونی و غیرقابل و نشر اخبار مربوط به آن در همه جای کشور منتشر شد و چهره زشتی از استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ اقدامات غیرقانونی ایجاد گردید و فرزندان محروم و مستحق نیز از رسیدن به حق خود بازماندند و البته احکام سنگین قضایی از جمله شلاق برای برخی مدیران استان صادر شد که در نوع خود بی سابقه بود.

این کارها موجب مخدوش شدن چهره استان و عرصه مدیریتی آن شد اما در کنار آن بکارگیری های غیر مرتبط نیز آسیب جدی به کهگیلویه و بویراحم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنی با شهرداری و شواری شهر یاسوج/استفاده از معاونین خارج مجموعه چرا و به چه علت؟

سخنی با شهرداری و شواری شهر یاسوج/استفاده از معاونین خارج مجموعه چرا و به چه علت؟