مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 16:122022-01-24سياسي

آخوند نوریزاد: جوانان، استکبارستیزی حضرت یحیی بن زید( ع) را الگوی خود قرار دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، آخوند عبدالباسط نوریزاد امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس پیش از ظهر امروز در نخستین کنگره یحیی بن زید (ع) در دانشگاه گنبدکاووس اظهار کرد: حضرت یحیی بن زید(ع) با اینکه جوان 18 ساله بود در آن زمان مقابل ظلم و ستم ایستاد و به خاطر استکبارستیزی خود ناجوانمردانه به شهادت رسید.

وی گفت: پیام قیام و شهادت حضرت یحیی بن زید(ع) این است که اهل بیت (ع) در مکتب معنوی در طول تاریخ با زور، ستم و ظلم مبارزه کرده و این مبارزه تا قیام قیامت ادامه دارد.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس خاطرنشان کرد: جوانان مسلمان ما باید قیام و شهادت طلبی این امام همام را الگوی خود قرار داده و در برابر ظلم و پلیدی زمان خود ایستادگی، مقاومت و مبارزه کنند.

  آخوند نوریزاد بیان کرد: اساس و ریشه دین مبین اسلام بر دو مولفه توحید و وحدت کلمه بنا شده و پیامبر اکرم(ص) زمان هجرت از مکه به مدینه هجرت کردند در نخستین گام تلاش کردند بین همه مردم جامعه اخوت و برادری را گسترش دهند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بیش از گذشته  بر طبل تفرقه و جدایی بین مسلمانان به ویژه مردم ایران می زنند باید در این برهه وحدت، اخوت و اتحاد خود را حفظ و تقویت کنیم و از هرگونه اختلاف بپرهیزیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخوند نوریزاد: جوانان، استکبارستیزی حضرت یحیی بن زید( ع) را الگوی خود قرار دهند

آخوند نوریزاد: جوانان، استکبارستیزی حضرت یحیی بن زید( ع) را الگوی خود قرار دهند