مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 16:022022-01-24سياسي

هیچ دخترِ خانواده زندانیان گلستان بدون جهیزیه نمی ماند


رییس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به عقد تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: از این پس هیچ دختر در آستانه ازدواج خانواده زندانیان استان بدون جهیزیه نمی ماند.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به عقد تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: از این پس هیچ دختر در آستانه ازدواج خانواده زندانیان استان بدون جهیزیه نمی ماند.

رییس کل دادگستری گلستان در مراسم اهدای جهیزیه به دختران خانوادهای زندانیان استان گفت: یکی از اقداماتی که در قالب انجمن حمایت از زندانیان دنبال می کنیم کاستن از دغدغه های معیشتی خانواده های ممدجویان است و به همین منظور در تفاهم نامه ای که با کمیته امداد امام خمینی ره استان امضا کردیم از این پس به همه خانواده های زندانیان استان که دختر در آستانه ازدواج دارند ، جهیزیه داده می شود .

آسیابی ادامه داد: جهزیه فرزندان در آستانه ازدواج همه مددجویان غرب استان تامین و تحویل شد و کار تامین جهیزیه برای فرزندان مددجویان شرق استان هم از امروز آغاز شده است.

وی ادامه داد: امروز هم به مناسبت میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها 4 سری جهیزیه شامل 5 قلم کالای اساسی به فرزندان مددجویان زندان گرگان اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ دخترِ خانواده زندانیان گلستان بدون جهیزیه نمی ماند

هیچ دخترِ خانواده زندانیان گلستان بدون جهیزیه نمی ماند