مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 15:372022-01-24سياسي

آیین تجلیل از مادران و همسران شهدا در شیراز برگزار شد


با حضور فرمانده سپاه فجر فارس و جمعی از مسئولان شهرستان شیراز به مناسب سالروز میلاد حضرت زهرا(س)، همایش تجلیل از 70 نفر از خانواده شهداء (مادران و همسران شهدا) در شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس با حضور فرمانده سپاه فجر فارس و جمعی از مسئولان شهرستان شیراز به مناسب سالروز میلاد حضرت زهرا(س)، همایش تجلیل از 70 نفر از خانواده شهداء (مادران و همسران شهدا) در شیراز برگزار شد.

دوشنبه چهارم بهمن و به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) همایش تجلیل از مادران و همسران شهداء به همت شهرداری منطقه دو شیراز و با همکاری سپاه ناحیه بقیه الله(عج) و شورای شهر شیراز برگزار شد.

شهردار شیراز در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: بهشت زیر پای مادران است، مادران شهدا حق مطلب را ادا کرده اند و در جامعه فعلی نیز ما باید از مادران شهید که ایثارگر بودند و در دامن آن ها عزیزانی پرورش یافتند که مدافعان کشور و جان ما بودند قدردان آن ها باشیم.

سید احسان اصنافی افزود: خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران مایه دلگرمی و الهام بخشی در جامعه است.

شهردار شیراز تاکید کرد: نباید فراموش شود که تمام دستاوردها و موفقیت های کشور مدیون فداکاری شهدا و ایثارگرن است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان نبرد با دشمنان جنگیدند و آسمانی شدند و یا پس از گذشت سال ها م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تجلیل از مادران و همسران شهدا در شیراز برگزار شد

آیین تجلیل از مادران و همسران شهدا در شیراز برگزار شد