مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 15:372022-01-24سياسي

شهرداری زنجان در زمینه برف روبی شهر ایردات زیادی دارد


شهرداری زنجان در زمینه برف روبی شهر ایردات زیادی دارد.

- ، حجت الاسلام محسن کرمی ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان در جمع خبرنگاران، به تبرئه تعدادی از محکومان پرونده شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: این افراد در رای دادگاه بدوی، محکوم بودند اما با توجه به اعتراضی که داشتند، مورد رسیدگی در دادگاه تجدید نظر قرار گرفت.

وی اظهار داشت: دادگاه تجدید نظر، تعداد معدودی از محکومان را مستحق برائت دانست و رای داد و رای دادگاه تجدید نظر، قطعی است و امکان تغییر آن وجود ندارد مگر به طرق فوق العاده که آن هم مجاری خود را دارد.

محکومان پرونده شهرداری زنجان دوران حبس خود را طی می کنند دادستان زنجان گفت: افرادی هم بودند که به رای دادگاه بدوی معترض بودند اما اعتراض آن ها رد شد و بسیاری از محکومان پرونده شهرداری زنجان هم اکنون در تحمل دوران حبس خود هستند.

کرمی با اشاره به بازدارنده بودن رسیدگی به پرونده شهرداری زنجان، ابراز داشت: تمام فرآیندهای دستگیری در زمان مناسب، رسیدگی به پرونده، صدور و اجرای حکم، بازدارنده است و هم اکنون نیز بسیاری از محکومان، دوران حبس خود را سپری می کنند و احکام مربوط به پرونده تخلف شورای اسلامی خدابنده نیز صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری زنجان در زمینه برف روبی شهر ایردات زیادی دارد

شهرداری زنجان در زمینه برف روبی شهر ایردات زیادی دارد