مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 15:372022-01-24سياسي

تشکیل 21کارگروه برای برگزاری برنامه های دهه فجر در ایلام


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از تشکیل 21کارگروه و کمیته برای برگزاری برنامه های دهه فجر در ایلام خبر داد.

- ، حجت الاسلام علی چراغی پور در نشست کمیته همیاری و سازمان های حمایتی که در محل اداره کل کمیته امداد استان برگزار شد، اظهار کرد: 21 کارگروه و کمیته ویژه ستاد برگزاری چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی در استان ایلام تشکیل شده که عمده فعالیت و خدمات این کارگروهها با هدف خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان بوده است.

وی با برشمردن برخی از خدمات مهم نظام در چهار دهه گذشته گفت: دگرگون شدن وضعیت زندگی قشر نیازمند و مستمند جامعه و توجه ویژه به این قشر از جمله مهم ترین دستاوردهای نظام در این مدت بوده است.

وی افزود: کمیته همیاری و سازمان های حمایتی ستاد دهه فجر استان ایلام هر ساله با ارائه و اجرایی کردن برنامه های متنوع با محوریت خدمت به قشر محروم و نیازمند از موفق ترین کمیته های ستاد دهه فجر استان است.

چراغی پور تصریح کرد: برنامه های پرتعدادی که هر ساله توسط کمیته همیاری ارائه می شوند به صورت 100 درصدی اجرایی می شوند و اعتبارات قابل توجهی هم صرف اجرایی شدن این برنامه ها و خدمات می شود.

وی همچنین گفت: دهه فجر بهترین فرصت بوده تا دستاوردهای نظام در طول چند دهه گذشته برای مردم و خصوصاً قشر جوان تشریح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 21کارگروه برای برگزاری برنامه های دهه فجر در ایلام

تشکیل 21کارگروه برای برگزاری برنامه های دهه فجر در ایلام