مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 15:172022-01-24اقتصادي

دستور صدور مجوز فعالیت ترخیص کنندگان کالا در کیش صادر شد


مجوز فعالیت گروهی از ترخیص کنندگان کالا در کیش که به دلیل مشکلاتی به آنها مجوز داده نمی شد پس از دو سال با دستور مستقیم سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، - به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، با استناد به ماده 15 مقررات صادرات و واردات، برای صدورمجوز فعالیت واردکننده ها و ترخیص کننده ها دستورات لازم را صادر کرد و این افراد پس از نزدیک به سه سال، صبح روز یکشنبه سوم بهمن به ترخیص کالاهای خود پرداختند.

محمد پازوکی، سرپرست مدیریت توسعه تجارت کیش، با اشاره به قانون مقررات صادرات و وارادات مناطق آزاد و آیین نامه اخذ عوارض ورود کالا، اظهار داشت: حداقل قیمت عوارض کالا برای بیشتر محصولات 5 درصد است که در سالیان گذشته به علت افزایش نرخ ارز، تصمیم به دریافت عوارض به قیمت پایین تر و به نرخ 1.

5درصد شده بود اما دستگاه های نظارتی نسبت به این تصمیم، ایراد وارد کردند وعلی رغم اینکه این تصمیم برای حمایت از سرمایه گذاران گرفته شده بود، رعایت حداقل مبلغ را الزامی دانستند و بر این اساس میانگینی را محاسبه و مبلغ مابه التفاوت را به واردکننده ها و ترخیص کننده ها تحمیل کردند.

وی با بیان این مطلب که مجوزهای فعالیت ترخیص کنندگان به علت بدهی های آنها، صادر نمی شد ادامه داد: پس از ارایه گزارشی به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور صدور مجوز فعالیت ترخیص کنندگان کالا در کیش صادر شد

دستور صدور مجوز فعالیت ترخیص کنندگان کالا در کیش صادر شد