مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-24سياسي

جزییات برنامه های 12بهمن در هرمزگان اعلام شد


جزییات برنامه های 12بهمن در هرمزگان همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی از سوی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد ایمانی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان ضمن اعلام برنامه های مراسم روز 12بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی اظهار داشت: در این روز باشکوه مراسمات متنوعی از سوی تمامی کمیته های تشکیل داده شده در ستاد دهه فجر استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

وی افزود: از جمله برنامه های شاخص این روز می توان به برگزاری رژه موتورسواران از فرودگاه بین المللی شهدای پرواز 655 بندرعباس تا گلزار شهدای این شهر در ساعت 9 و 33 دقیقه همزمان با ورود تاریخی حضرت امام اشاره کرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: در همین راستا همزمان با ورود حضرت امام(ره) به میهن اسلامی، بوق شناورها، کشتی ها و قطارها در سراسر استان به صدا در خواهد آمد.

حجت الاسلام ایمانی اضافه کرد: به همین مناسبت در تمامی شهرستان ها، بخش ها، دهستان ها و روستاهای استان مراسمات باشکوهی همزمان با ورود حضرت امام(ره) به کشور برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه های 12بهمن در هرمزگان اعلام شد

جزییات برنامه های 12بهمن در هرمزگان اعلام شد