مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 15:032022-01-24سياسي

بررسی پرونده 2 شهر و یک روستا/تشکیل مسیر گردشگری در پاوه با ثبت روستای داریان


سومین جلسه پنجمین شورای راهبردی انتخاب شهرها و روستاهای ملی صنایع دستی، با حضور معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل ساختمان تاریخی کوشک تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در این نشست پرونده اردکان به عنوان شهر ملی کاربافی، پرونده بافق به عنوان شهر ملی حصیربافی از استان یزد و پرونده روستای داریان شهرستان پاوه به عنوان روستای ملی ارغوان بافی بررسی شد.

در بخش اول این جلسه، پرونده اردکان شهر ملی کاربافی با حضور پویا محمودیان معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نماینده مردم اردکان و جمعی از مسئولان استانی مورد بررسی قرار گرفت که محمودیان معاون صنایع دستی کشور گفت: سال گذشته شهر یزد به عنوان شهر ملی زیورآلات ثبت شد و امیدواریم امسال نیز شاهد ثبت اردکان به عنوان شهر ملی کاربافی باشیم.

وی افزود: در جشنواره صنایع دستی فجر، امسال بخش ویژه ای داریم با عنوان رویش سرو که هدف از اضافه شدن این بخش تجلیل از خانواده هایی است که فرزندان و نسل های جدید نیز صنایع دستی  را ادامه می دهند.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه افزود: بعد از ثبت اردکان به عنوان شهر ملی کاربافی موضوعاتی مانند تجاری سازی، آموزش، معرفی در فضاهای مجازی، نصب المان های شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پرونده 2 شهر و یک روستا/تشکیل مسیر گردشگری در پاوه با ثبت روستای داریان

بررسی پرونده 2 شهر و یک روستا/تشکیل مسیر گردشگری در پاوه با ثبت روستای داریان