مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 14:572022-01-24بين الملل

نگاه وزیر اقتصاد به ایجاد مراکز اقتصادی جدید در همسایگی ایران


ما حتماً در مرزهای شرقی و در حوزه شمالی با محوریت روسیه و در کرانه های غربی با تمرکز در ترکیه و عراق و نیز در جنوب خلیج فارس، - وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: ما حتماً در مرزهای شرقی و در حوزه شمالی با محوریت روسیه و در کرانه های غربی با تمرکز در ترکیه و عراق و نیز در جنوب خلیج فارس، مراکز تجاری ایجاد خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان خاندوزی طی سخنانی در همایش ملی ایران و همسایگان، با بیان اینکه برخلاف فشار غیرقانونی و فزاینده ایالات متحده آمریکا، تشکیل قطب بندی های جدید سیاسی و اقتصادی و شکل گیری ائتلاف های بین المللی، فرصت فزاینده ای برای جمهوری اسلامی ایران جهت مقابله با هژمونی آمریکا فراهم کرده است، اظهار کرد: تحولات بین المللی منجر به شکاف سیاسی بین ایالات متحده و سایر قدرت های بزرگ جهانی در ارتباط با نوع رابطه و همکاری با جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی افزود: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت سیزدهم و آغاز سیاست خارجی مبتنی بر سیاست همسایگی و افزایش همکاری با کشورهای همسایه و هم سو، تمام ارکان اجرایی دولت عزم جدی خود را برای گسترش روابط اقتصادی خارجی با کشورهای همسایه و دوست ارتقا داده اند.

خاندوزی با تاکید بر جایگاه صادرات غیرنفتی در اقتصاد مقاومتی، گفت: اگر بنا داریم آسیب پذیری و وابستگی اقتصاد به نفت را درهم بش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه وزیر اقتصاد به ایجاد مراکز اقتصادی جدید در همسایگی ایران

نگاه وزیر اقتصاد به ایجاد مراکز اقتصادی جدید در همسایگی ایران