مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 14:522022-01-24اقتصادي

افزایش 27 درصدی بودجه 1401 شهرداری همدان


رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان از افزایش 27 درصدی بودجه سال آینده در اصلاحیه بودجه شهرداری همدان نسبت به سال قبل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر کاوسی امید دوشنبه 4 بهمن ماه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه بودجه کل شهرداری همدان در سال 1401 دو هزار و 137 میلیارد تومان است، افزود: از این رقم هزار و 181 میلیارد بودجه عمرانی معادل 55 درصد و مابقی بودجه جاری معادل 42 درصد و 3 درصد هم تعهدات شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر همدان در راستای شفاف سازی تمام تصمیمات جلسات، کمیسیون ها و صحن را در اختیار رسانه ها و مردم قرار می دهد، تصریح کرد: امروز سیاست های اولویت تدوین بودجه در قالب یک طرح در شورا به تصویب رسید و به هیئت انطباق ارسال و به تایید شهردار نیز رسید.

کاوسی امید با بیان اینکه سیاست شورا در انطباق بودجه 18 سیاست و 47 الزام در قالب الزامات بودجه 1401 به شهردار ابلاغ شد، ادامه داد: از جمله این موارد می توان به تدوین عادلانه و عملیاتی بودجه و پرهیز از تصدی گری شهرداری ستاد، توسعه زیرساخت های هوشمندسازی شهر، افزایش سهم بودجه موضوعات فرهنگی و اجتماعی با حمایت از تشکل های مردم نهاد، اعمال سیاست های محله محوری و اجرای پروژه های عمرانی و غیرعمرانی، توجه جدی به توسعه حمل و نقل عمومی با توجه به الزامات شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 27 درصدی بودجه 1401 شهرداری همدان

افزایش 27 درصدی بودجه 1401 شهرداری همدان