مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-24سياسي

پخش زنده عمل جراحی در کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز


دبیر علمی چهارمین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز، از پخش زنده چند عمل جراحی با حضور متخصصان برجسته داخلی و خارجی در روزهای برگزاری این کنگره خبر داد.

- دبیر علمی چهارمین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز، از پخش زنده چند عمل جراحی با حضور متخصصان برجسته داخلی و خارجی در روزهای برگزاری این کنگره خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رویا پادمهر، جراح و فلوشیپ زنان و زایمان، عضو هیأت علمی پژوهشگاه ابن سینا و دبیر علمی چهارمین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز در نشست خبری این کنگره، به سابقه برگزاری آن اشاره کرد و گفت: سال 1387 استاد شروین و دکتر آخوندی برای نخستین بار این کنگره را در ایران برگزار کردند.

در طی این سال ها در حوزه تشخیص و درمان اندومتریوز پیشرفت های بسیار زیادی حاصل شده است.

سال 1391 دومین کنگره به همت استاد شروین، دکتر آخوندی، دکتر صادقی و دکتر صادقی تبار برگزار شد و پیشرفت های بیشتری را در حوزه جراحی های کم تهاجمی و اندومتریوز شاهد بودیم.

در سال 1395، سومین کنگره با حضور دکتر شاهین خزعلی از دانشگاه لندن برگزار شد و شاهد 8 عمل جراحی زنده توسط ایشان در ایران (در زمان برگزاری کنگره) بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش زنده عمل جراحی در کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز

پخش زنده عمل جراحی در کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز