مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-24سياسي

جمعیت همدان پاسخگوی قطار شهری نبود/ ایجاد پروژه تجاری در ترمینال اتوبوس روستایی


رییس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای شهر همدان از کاهش بودجه قطار شهری از بودجه شهرداری در سال 1401 خبر داد و گفت: طبق اعلام وزارت کشور جمعیت همدان پاسخگوی انجام قطار شهری در همدان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اکبر کاووسی امید ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روز گذشته لایحه بودجه سال 1401 شهرداری تقدیم شورا شد اظهار کرد: برای نخستین بار سیاست ها و اولویت های تدوین بودجه 1401 را در قالب یک طرح به تصویب رساندیم و بعد از تایید هیات انطباق، به شهردار ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه امسال یک طرح برای بودجه در حکم قانون مصوب شده است گفت: 18 سیاست و 47 الزام در قالب الزامات سیاست های بودجه به شهردار ابلاغ شد.

رییس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای شهر همدان با بیان اینکه بند یک این طرح توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب نسبت به رهنمودهای مقام معظم رهبری  و ترویج فرهنگ شهادت و آموزه های قرآنی و ارزش های والای انقلاب اسلامی است افزود: تدوین عادلانه و عملیاتی بودجه و اعمال مدیریت یکپارچه و پرهیز از تصدی گری شهرداری ستاد از سیاست های موجود است.

وی به لزوم اتمام پروژه های نیمه تمام در این طرح اشاره کرد و گفت: توسعه زیرساخت سازی شهر و هوشمندسازی، افزایش سهم بودجه فرهنگی و اجتماعی، اعمال سیاست محله محوری و اجرای پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت همدان پاسخگوی قطار شهری نبود/ ایجاد پروژه تجاری در ترمینال اتوبوس روستایی

جمعیت همدان پاسخگوی قطار شهری نبود/ ایجاد پروژه تجاری در ترمینال اتوبوس روستایی