مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-24ورزشي

جزییات مصوبات آخرین جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب


دبیرکمیسیون ماده 10 قانون احزاب وزارت کشور جزییات مصوبات آخرین جلسه این کمیسیون را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محسن اسلامی دبیرکمیسیون ماده10قانون احزاب وزارت کشور ظهر امروز(دوشنبه) در نشستی با خبرنگاران در تشریح مصوبات آخرین جلسه این کمیسیون اظهار داشت: اولین مصوبه امروز کمیسیون ماده 10 احزاب گزhرش برگزاری مجمع عمومی کشاورزان ایران بود که در کمیسیون طرح شد و با اصلاح برخی موارد در اساسنامه و تغییر عنوان به مجمع ملی کشاورزان صدور پروانه این حزب مورد موافقت کمیسیون قرار گرفت.

وی افزود: گزارش برگزاری مجمع عمومی باشگاه فرهنگی - ورزشی ارامنه آرارات نکته دومی بود که مطرح شد و با تمدید پروانه و تایید ترکیب هیات مدیره موافقت به عمل آمد.

سومین مصوبه نیز گزارش برگزاری مجمع عمومی شورای خلیفه گری ارامنه کاتولیک ایران بود که با تمدید پروانه و تایید ترکیب هیات مدیره موافقت به عمل آمد.

اسلامی ادامه داد: مصوبه چهارم گزارش برگزاری مجمع عمومی شورای خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان بود که با تمدید پروانه و تایید پروانه هیات مدیره موافقت به عمل آمد.

دبیرکمیسیون ماده10قانون احزاب وزارت کشور بیان داشت: پنجمین مصوبه مربوط به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزاری مجمع عمومی انجمن زرتشتیان شریف اباد اردکان است که با تمدید پروانه و تایید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مصوبات آخرین جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب

جزییات مصوبات آخرین جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب