مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-24فرهنگي

«آغاز پایان» به چاپ دوم رسید


چاپ دوم کتاب «آغاز پایان؛ رصد تحولات آماری و راهبردهای جمعیتی آزادسازی فلسطین» تألیف صالح قاسمی توسط انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

- ، کتاب آغاز پایان؛ رصد تحولات آماری و راهبردهای جمعیتی آزادسازی فلسطین تألیف صالح قاسمی به تازگی توسط انتشارات سروش به چاپ دوم رسیده است.

سرزمین تاریخی و مقدس فلسطین، از دیرباز مورد توجه ادیان آسمانی و تمدن های بشری بوده است.

از منظر ایدئولوژیک و دینی، فلسطین در گذشته ادیان آسمانی و حوادث آینده آخرالزمانی جهان بسیار تعیین کننده بوده و خواهد بود.

همان طور که از دریچه مباحث استراتژیک و ژئوپلتیک نیز جغرافیای حساس این کشور باستانی در راهبردهای کلان جهانی، تعیین کننده برتری سیاسی قدرت های بین المللی بوده است.

نظر به ابعاد اهمیت دینی و سیاسی این کشور بود که سازمان صهیونیسم جهانی این سرزمین مظلوم را برای اجرای طرح اسکان یهودیان صهیونیست و تأسیس رژیم نامشروع اسراییل برگزید.

توسعه فرهنگ ازدواج آسان، ترویج ارتقای الگوی فرزندآوری، مهاجرت نکردن و تداوم حضور در فلسطین، راه اندازی جنبش بازگشت آوارگان فلسطینی به وطن و همچنین، شکستن حصر باریکه غزه از جمله راهکارهایی هستند که ذیل راهبردهای جمعیتی آزادسازی فلسطین و قدس شریف تعریف شده و روند مرگ جمعیتی رژیم صهیونیستی را تسریع می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آغاز پایان» به چاپ دوم رسید

«آغاز پایان» به چاپ دوم رسید